31 Ekim 2012 Çarşamba

Komşu Kızını Sikme Hikayem

Merhaba arkadaşlar.. Ben antalyadan cenk..Aylardan beri burada ensest hikayeleri okumaktayım..Ve çok sevdiğim ancak kent haline gelmiştir burası..Onun amacıyla sislere başımdan geçen ancak hikayeyi benimsemek istiyorum… Dediğim kabil antalyada oturmaktayım..Ve evimizin en ast katına birisi taşındı..İş dönüşü eve geldiğimde boya badana yapıyorlardı annesi ile beraber..Eve girerken esenleme verdim ve eve çıktım..Daha ahir bisimkilere dedim aşşadaklerin danışma tarzları bisim yöreye benziy diye… Ve ilerleyici günlerde değme gün iş dönüşü esenleme verior esenleme alıordum..Kadının adı aysun idi..Ve selamlaşmaların tamamı samimiyete dönüştü.Kendisinin Dul olduğunu Öğrendim..Gel ahit git ahit derken bize gelip gitmeye başladı samimiyet iyiden iyiye arttıkça akşam yemeklerini beraber yemeye başladık…Bir gün akşam babamın bi yerden beklediği toplu dünyalık gelince bunun amacıyla bade sofrası hazırlatmıştı..Ve aysunuda çağırmamısı söyledi..Neyse içkiler içilirken aysun abla benim yanımda oturuyordu..Ve sohbet esnasında kanım adamakıllı kaynar duruma gelmişti..Zaman ahit içkinin etkisiyle bacakları bacaklarıma sürtüyor eli benim bacağımın üstünde duruyordu.. Gece saat 3'e doğru yaklaşıodu babam denize gidelim mi diyerek toplu bi öneri sundu hepimize..Bende Çok ii bi düşün olduğunu söyledim…Aysun ablada bunun amacıyla üserimi deişmem lasım dedi ve müsade istedi..Ayağa kalkmasıyla içkinin verdiği güsellikle bi oraya bi buraya savrulmaya başladı… Ve köle çabucak ayaa kalkıp arkalama ettim.. Ve babamda oğlum aysun ablana arkalama et aşa insin üseirni deişşin dedi…Bende bitmiş dedim ve koluna girerek aşşa aysun abla ile beraber..Bana içerde beklememi söyledi.. Köle bitmiş abla Dedim ve beklerken birde paldır küldür sesler geldi.. Yanına gittiğimde ise tam bikinisini giyerken düştüğünü gördüm…Ve onu görünce içiş çok hareketlendi birden… Kollarından tutup yatağına uzandırdım…Yarı dökülmüş yarı kendinde uzanıo bişeyler sayıklıyordu… Kendime mukayit olamadan üserine doğru süsüldüm..Ve öpmeye başladım oda bana karşılık veripte vermiyormuş kabil sarhoş kafası ile bibi uzanıodu sessizcesine yataın üzerinde…Daha ahir üzerinde kerkinmeye başladım..Artık oda bana karşılık verio sanki ancak yılan kabil kıvranıodu yataın içinde.Ve ondan ahir dayanamayıp bi yandan parmaklıyor bi yandanda içine girmeye hazırlanıordum…Ve son hamleyi yapıp içine girmiştim artık…İçine girdikten ahir on paralık akım etmeden aramak istedim ve dair doğru eyilip içindeyken sadece dudaklarına yapışıp dudaklarını sömürüyordum..İçindeyken on paralık gel git yapmadan boşaldım…Boşalmama karşın içiinde hasıl sikim bibi dimdikti…Bu defa içinden çıkarıp ağzına vermeye çalıştım amma kafası o büyüklüğünde güseldi ki bibi neyin olup bittiğine deme veremiordu.. Zorlada olsa ağzına vermeyi başarmıştım amma ağzında on paralık sakso çekmeden bekletiyordu sikimi..Bu defa ağzından çıkarıp gene içine girdim vee tüm kuvvetimle gel git yapıordum bundan sonra..Tam boşalcağım sırada içinden gene çıkarıp ağzına verdim yine zorla..Yine ayrımsız muamele ile ağzında bekletirken parmakladığım amının zevkiyle içine boşaldım.. Yukardan babam arıodu bundan sonra..aradığını gördüm Ve çabucak toparlanıp dudağından bi öpücük alıp eve çıktım..Babam noldu oğlum dedi.. Köle aysun ablanın çok halsis olup istifar ettiğini felan söyledim ve gelemiyceğini ekledim..Babamda bundan sonra kısmet deyilmiş diip konuyu kapattıktan ahir yerlerimize yattık..Ve ertesi gün aysun ablanın yanına gittiğimde bana hasıl sıcak tavrı tamamen antipatik esintilere dönüşmüştü..Bende abla Dediğim kişiyi kafası güsel diyerek siktiğim amacıyla utandım kendi kendime.. Aradan 2 ay geçmişti ve aysun abla taşınıyordu..İçimden gitme abla defo dilerim çığlıkları kopuyor amma elimden on paralık bişeyde gelmiordu…İşte hasıl bitenlerin hepsi bu kadar… Ve son ancak not daha…İçimde Abla dediğim kişiyi sikmenin acısı dururken..Kendi öz kardeşlerini ablasını sikenlerde kavuşum dibine girsinler inş.. Buda Bi temenni:-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder